Informacja o działalności ZSE w języku łatwym do czytania ETR i tekstem odczytywalnym maszynowo

Gdzie się znajdujemy?
Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego znajduje się przy ul. Przedborskiej 39/41 w Radomsku. Do budynku prowadzi jedno wejście główne od strony ulicy z podjazdem dla niepełnosprawnych oraz wejście od tyłu z parkingu szkoły.
Czym zajmuje się szkoła?
Jesteśmy szkoła publiczną, ponadpodstawową.
Nauka w szkole jest bezpłatna.
Dyrektorem szkoły jest Pani Małgorzata Kołodziejska.
Sekretariat szkoły czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Można tutaj:
Złożyć dokumenty w celu przyjęcia do szkoły.
Uzyskać dokumenty o przebiegu nauczania.Możesz się skontaktować:
Telefonicznie dzwoniąc na numer 44 682 12 09
Wysłać e-mail na adres: sekretariat@zseradomsko.edu.pl
Napisać pismo i wysłać je na adres:
Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego
ul. Przedborska 39/41
97-500 RadomskoJeśli jesteś osobą z niepełnosprawnościami
Możesz skorzystać z tłumacza migowego. Trzeba powiadomić urząd 3 dni wcześniej, że tego potrzebujesz.
Osoba słabosłysząca może skorzystać z pętli indukcyjnej.
Do budynków szkoły można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynkach szkoły nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
W budynku szkoły nie ma windy.
Przed wejściem do budynku znajduje się jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Informacja o dzialalnosci Zespolu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku w języku łatwym do czytania ETR i tekstem odczytywalnym maszynowo.pdf
